Αύγουστος ο μήνας του μεγάλου service...

Φέτος δεν θα σου μιλήσω για το δικό μου Σεπτέμβριο. Θα σε πάω λίγο πιο πίσω. Θα σε πάω στον Αύγουστο. Σε έναν Αύγουστο που συνηθίζω να ονομάζω "τον μήνα του κουβαριού" (σαν Κινέζικο ημερολόγιο ακούγεται τώρα που το γράφω, αλλά δε με πειράζει). Θα σου πω για έναν Αύγουστο που τον αισθάνομαι σαν το ετήσιό μου service. Από εκείνο που κάνεις και στο αυτοκίνητο για να δεις ότι όλα πάνε καλά και δεν θα σε "κρεμάσει" κάποια στιγμή επειδή εσύ αμέλησες να το τσεκάρεις; Ε αυτό ακριβώς. Ας πούμε λοιπόν πως έχω μια θεωρία που λέει πως το όχημα του καθενός μας είναι η ψυχή μας. Οφείλουμε να τσεκάρουμε κάθε τόσο πως είναι ασφαλής, καθαρή και φωτεινή (όσο μπορεί αυτό να είναι εφικτό για τον καθένα από εμάς φυσικά), ώστε να μην έρθει εκείνη η στιγμή που θα γυρίσουμε και το μόνο που θα μπορούμε να δούμε είναι ένα κουβάρι, που δεν θα ξέρουμε από που να το πιάσουμε. Κατά το γωστό ρητό λοιπόν, των φρονίμων τα παιδιά, πριν πεινάσουν μαγειρεύουν...
Ο Αύγουστος για εμένα είναι σαν να μπαίνω στο συνεργείο. Κάθε χρόνο υπάρχουν κάποια πράγματα που τα τηρώ σχεδόν ευλαβικά. Για να δω που βρίσκομαι σε σχέση με τη προηγούμενη χρονιά, που θέλω να φτάσω ή τελικά, που μπορώ να φτάσω. Μη την έχεις για εύκολη δουλειά. Είναι μάλλον ιδιαιτέρως επίπονη θα μπορούσα να πω. Οφείλω να σταθώ μπροστά στο καθρέφτη μου, να ξεγυμνωθώ και να δω αν συνεχίζω να αναγνωρίζω το είδωλό μου. Αν δεν μου είναι οικείος ο ίδιος μου εαυτός, πως μπορώ να έχω απαίτηση να μου φανερωθούν οι απέναντί μου;
Ο Σεπτέμβριος που έρχεται λοιπόν βρίσκει το ρετουσαρισμένο μου "όχημα" που ok, εξωτερικά είναι ακριβώς το ίδιο, εσωτερικά όμως αναβαθμισμένο. Και εκεί ακριβώς βρίσκεται και το μυστικό για εμένα. Οι περισσότεροι επιδιώκουν κάποια μεγάλη αλλαγή στην εμφάνισή τους για να νιώσουν καλύτερα με τη πάρτη τους. Για να ανεβάσουν τη ψυχολογία τους. Ειδικά στις γυναίκες αυτό είναι πολύ σύνηθες. Εγώ πάλι δεν μπαίνω σε τέτοια διαδικασία. Προτιμώ να αναβαθμίσω το μέσα μου. Είναι πιο δύσκολο. Και πάντα με προκαλούσαν τα δύσκολα...

Copyright © by Evi's Beauty Lab. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design