TS Spa...St. George Lycabettus...


Παιδί του κέντρου είμαι εγώ και περπατάω ως συνήθως στα στενά και στα σοκάκια του. Αποφάσισα σήμερα να ανηφορίσω προς το Λυκαβηττό. Διασχίζω τη Σκουφά και φτάνω στη Πλατεία Δεξαμενής. Εκεί, δεσπόζει μπροστά μου το St. George Lycabettus. Αρχοντικό, κλασσικό, φινετσάτο και διαχρονικό. Σκέφτομαι να προσφέρω στον εαυτό μου έναν καφέ στο pool bar, και ενώ είμαι έτοιμη να πατήσω το κουμπί του ασανσέρ για πάνω, μια δύναμη μου τραβάει το χέρι, καταλήγοντας στα άδυτα του ξενοδοχείου.
Και κάπως έτσι ξεκινάει η σχέση μου με το TS Spa. Το spa του ξενοδοχείου άλλαξε διεύθυνση και είναι εδώ για να ομορφύνει τις μέρες μας.
Τι διαφορετικό όμως έχει αυτό το μέρος; Είναι όμορφο, ζεστό και σε κάνει να νιώθεις μοναδικός. Η Βάλια, η Σοφία, η Τζωρτζίνα και ο Γιάννης θα σας κάνουν να νιώθετε σαν στο σπίτι σας. Ξέρουν ακριβώς τι να κάνουν για να βιώσετε μια εμπειρία ιδιαίτερη και αξεπέραστη. Αλλά, το συγκεκριμένο spa είναι πολλά περισσότερα από ένα απλό κέντρο ευεξίας και ομορφιάς.
1. Από πίσω του υπάρχει ένα ολόκληρο on line shop που ακούει στο όνομα Beauty Hall. Εκεί μπορείτε να βρείτε μια μεγάλη γκάμα καλλυντικών προϊόντων αλλά και κάτι πολύ σημαντικότερο. Συμπληρώνοντας τη φόρμα "Τι μου ταιριάζει", το εξειδικευμένο προσωπικό της εταιρείας θα σας προτείνει τα προϊόντα που απευθύνονται στο δικό σας τύπο δέρματος και θα σας δώσει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα περιποίησης for your skin only.
2. Η Ελλάδα δείχνει για μια ακόμη φορά τη δύναμή της και τις γνώσεις της και δημιουργεί την Okiroi. Μια φόρμουλα που έχει ως βάση το γάλα γαϊδούρας και προσφέρει στο δέρμα αξεπέραστη απαλότητα και ενυδάτωση. Αξίζει να σημειωθεί όμως και η θεαματική αντιφλογιστική του δράση σε ηλιακά εγκαύματα και όχι μόνο. Δοκίμασα το τζακούζι και τη θεραπεία ενυδάτωσης σώματος της συγκεκριμένης σειράς και τα αποτελέσματα ήταν ειλικρινά απερίγραπτα.
3.  Στη καρδιά του άγχους, του στρες και των απρόσωπων σχέσεων το TS spa είναι αυτό που λέμε μια μικρή όαση καταμεσής του κέντρου. Η πληθώρα των υπηρεσιών του, σε συνδυασμό με τις προσιτές τιμές θα σας κάνει να το λατρέψετε.
Το προσωπικό του είναι εκεί για να χτίσει σχέσεις εμπιστοσύνης και να βγάλει στην επιφάνεια τη μοναδικότητα που η καθεμιά μας κρύβει μέσα της.
Κλείστε το ραντεβού σας στο 210-7233174 και χαρίστε στον εαυτό σας μια εμπειρία ονειρεμένη.

Χρήσιμα links

Copyright © by Evi's Beauty Lab. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design