Pixie Pixie ya ya da da....

Pixie cut για σήμερα λοιπόν και έχω να καταθέσω το εξής. Λατρεύω τις αλλαγές. Μπορεί να σε κάνουν χειρότερη αλλά μπορεί να σε κάνουν και πολύ καλύτερη. Και ως φύσει αισιόδοξος άνθρωπος επιλέγω τη δεύτερη εκδοχή. Έτσι από μια πλούσια, μακριά και ίσια κόμη που κοσμούσε το κεφαλάκι μου, αποφάσισα να τα κόψω κοντά. Ε ναι λοιπόν.
Φλέρταρα με την ιδέα για χρόνια, άλλοτε περισσότερο και άλλοτε λιγότερο. Ο λαός γύρω μου διχάστηκε στα δύο άκρα και εγώ επέλεξα να το τολμήσω τελικά. Όχι τίποτα άλλο, αλλά θα μου έμενε και μαράζι. Το τόλμησα και αφέθηκα σε έναν άνθρωπο που εμπιστεύομαι επί πολλά συναπτά έτη για οποιουδήποτε είδους αλλαγή. Το αποτέλεσμα δελεαστικά διαφορετικό και μου ανέβασε τη διάθεση στα ουράνια από εκεί και πέρα. Έξι μήνες τώρα έχω πει αντίο στη πρέσα, στα κοκαλάκια και στα κλάμερ.
Η ζωή με το κοντό μαλλί είναι πολύ όμορφη και άκρως εξυπηρετική για έναν άνθρωπο που έχει ιδιαίτερα πιεσμένο πρόγραμμα για να ασχολείται με "τρίχες". Οι παραλλαγές πραγματικά άπειρες και μπορώ να αλλάζω στυλ κάθε μήνα.
Έτσι δε βαριέμαι ποτέ και μπορώ να είμαι πάντα φρέσκια και μυρωδάτη, αφού χρειάζομαι μόλις 10 λεπτά για να το φορμάρω. Άλλοτε πιο κοντό, άλλοτε με φράντζα και άλλοτε λοφίο, μπορεί να αλλάξει όλο μου το ύφος και το στυλ ανάλογα με τη περίσταση.
Τη στιγμή που γράφω αυτές τις γραμμές δε, έχει μακρύνει η φράντζα ιδιαίτερα και καθώς το μισό Hollywood έχει κοντά μαλλιά παίρνω πολλά ερεθίσματα και ιδέες για το επόμενό μου look. Τελευταία έμπνευση αυτό της Paradis. Εσείς τι λέτε; Θα το τολμούσατε;

Copyright © by Evi's Beauty Lab. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design