Metalli-κα...

Οι μεταλλικές υφές θεωρούνται must του φετινού χειμώνα. Τις είδαμε στα catwalks και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που πλέον μπορούμε να δούμε γύρω μας κάτι άλλο πλην του κλασσικού - πλην αγαπημένου - ματ. Σκιές, ρουζ και μανώ γίνονται πιο λαμπερά και μεταλλιζέ και κυριαρχούν στη χειμερινή μας εμφάνιση, χαρίζοντάς μας λίγη από τη λάμψη του Χόλιγουντ. Τα χρώματα σκουραίνουν, όπως κάθε χειμώνα άλλωστε και ήρθε η ώρα να τολμήσετε κάτι το διαφορετικό. Ένα smokey σε γκρι μεταλλιζέ αποχρώσεις θα απογειώσει το ύφος σας και θα σας δώσει ένταση και στυλ. Είναι ροκ, είναι στυλάτο, είναι επίκαιρο και κυρίως διαφορετικό. Το smokey είναι κάτι που εγώ προσωπικά θεωρώ το "μακιγιάζ μου" και το αποχωρίζομαι μόνο στις περιπτώσεις που δεν έχω αρκετό χρόνο στη διάθεσή μου για να το επιμεληθώ σωστά. Για να υιοθετήσετε και'σεις αυτό το στυλ στα μάτια σας, μπορείτε να επενδύσετε σε κάποια από τα χρώματα που χρησιμοποιείτε κυρίως αλλά στις μεταλλικές του εκδοχές. Εναλλακτικά κάποιες μεταλλικές σκιές σε ουδέτερες αποχρώσεις όπως μπεζ, ανοιχτό γκρι ή χακί θα κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους εφαρμόζοντας αυτές πάνω από τη ματ σκιά σας ανεξάρτητα από το χρώμα αυτής. Ακόμα και τα προϊόντα που χρησιμοποιούσατε μέχρι τώρα για να χαρίζετε τις glam γυαλάδες στα ζυγωματικά σας είναι εξίσου καλά για να μετατρέψουν ένα ματ στυλ σε μεταλλικό.

Copyright © by Evi's Beauty Lab. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design