Σημείο μηδέν...

Διανύω μια περίοδο από εκείνες της αποστασιοποίησης. Σαν να έχει σταματήσει ο χρόνος μου. Ο δικός μου χρόνος, όχι των υπολοίπων. Σαν να είμαι ακίνητη και να τους βλέπω όλους να τρέχουν, να φωνάζουν και να αγχώνονται με τα πάντα. Να προσπαθούν να προλάβουν "υποχρεώσεις". Και εγώ εκεί, ανάμεσά τους, παγωμένη από χρόνο και συναισθήματα. Σαν να μη νιώθω τίποτα. Σαν να μη με νοιάζει τίποτα. Και είναι ωραία εδώ ξέρεις. Και κάπως έτσι παίρνω αποφάσεις ζωής. Και κάπως έτσι βγαίνει το ουράνιο τόξο μου μετά τη καταιγίδα. Και κάπως έτσι χτίζεται η επόμενη σειρά του τοίχου μου.
Οι άνθρωποι που έρχονται για να φύγουν. Οι άνθρωποι που έχουν φύγει και επιστρέφουν. Και με κάνουν να νιώθω σαν ταξιδιωτικό πρακτορείο που κλείνει μόνο one way tickets. Και έτσι αλλαγμένη και αναβαθμισμένη πια, βγαίνω στο κόσμο ξανά με αποφάσεις και όρκους. Κανένας άνθρωπος δεν είναι τόσο τυφλός ώστε να μη βλέπει αυτή τη λάμψη των ματιών σου όταν τον κοιτάς. Κανένας άνθρωπος δεν είναι τόσο ηλίθιος που να μη καταλαβαίνει τι αποζητάει ο απέναντί του. Κανένας άνθρωπος δεν είναι τόσο εγωιστής ώστε να αφήσει αυτό που λατρεύει να ξεγλιστρήσει μέσα από τα χέρια του. Ηθικόν Δίδαγμα; Δεν το λάτρεψε ποτέ...Γιατί ένα ξέρω εγώ...Ο θέλων βρίσκει και ο μη θέλων εφευρίσκει...

Copyright © by Evi's Beauty Lab. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design