Περί του λόγου της ψυχής...Ή της ψυχής του λόγου...

Η ψυχολογία είναι αχανής. Θέλει μεθοδικότητα και κυρίως ανοιχτά μάτια και αυτιά για να προσφέρει τους καρπούς που πρέπει και κυρίως που μπορεί. Την αγαπάω και τη μελετάω. Με έχει βοηθήσει άπειρες φορές στη ζωή μου και στη καθημερινότητά μου. Μου έχει ανοίξει ορίζοντες που δεν πίστευα ότι υπήρχαν. Ένας ολοκαίνουργιος κόσμος που είναι τόσο χαοτικός και περίπλοκος όσο και το ανθρώπινο μυαλό.
Αν μπορώ να δώσω μια συμβουλή γύρω από τη ψυχολογία είναι να μη διαβάζεις ποτέ εν τω μέσω της οποιασδήποτε κρίσης, μπορεί να βιώνεις τη δεδομένη στιγμή της ζωής σου. Η περίοδος της κρίσης, της "δύσκολης φάσης" όπως συνηθίζουμε να τη λέμε είναι μια περίοδος κουφή και τυφλή. Τίποτα δεν μπορεί να εισακουστεί και να ληφθεί σοβαρά υπόψιν. Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε λοιπόν, είναι σε πιο "καθαρές" εποχές, να αδράξουμε την ευκαιρία για μια ενδεχόμενη προσωπική μας εξέλιξη. 
Όποτε τελειώνω ένα βιβλίο με ανάλογο περιεχόμενο, συνηθίζω να περνάω μια εποχή που την ονομάζω "ενδοσκόπηση". Κρατάω κάποια πράγματα που μου έκαναν εντύπωση. Αλλά και όσα δεν μου έκαναν, καταλήγουν πολλές φορές να επανέρχονται στη μνήμη μου όταν αυτό χρειαστεί. Η χρήση της ψυχολογίας για'μένα είναι όπως οι ανενεργοί ιοί. Δεν έρχεται στην επιφάνεια μέχρι να εμφανιστεί ο κατάλληλος ξενιστής και οι κατάλληλες περιβαλλοντικές συνθήκες. Αλλά όταν έρθει, ευχαριστείς τον εαυτό σου, τη μοίρα και τους πλανήτες που σε έσπρωξαν να το διαβάσεις τότε. Γιατί η γνώση αγαπητή μου είναι όντως δύναμη.
Υπάρχουν πολλά βιβλιοπωλεία που προσφέρουν την άνεση του χώρου και του χρόνου να ξεφυλλίσεις δήθεν ανέμελα και αδιάφορα τα βιβλία τους, μέχρι να βρεις αυτό που θα σου κλείσει το μάτι και θα σε καλέσει να μάθεις τα μυστικά που κρύβει μέσα στις σελίδες του. Και πίστεψέ με. Είναι πολλά!!!

Copyright © by Evi's Beauty Lab. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design