Επενδύστε στα σωστά εργαλεία...

Οι κοπέλες πολύ συχνά, με ρωτάνε πέρα από το τι προϊόντα χρησιμοποιώ και τι να προτιμήσουν οι ίδιες για τους εαυτούς του και ποια πινέλα προτιμώ. Η απάντησή μου λοιπόν είναι αυτή που δίνω για οποιοδήποτε προϊόν χρησιμοποιώ. Είτε αυτό είναι σκιά, είτε μανό, είτε πινέλο. Ό,τι δίνεις, παίρνεις.Η αλήθεια είναι πως η σημασία των πινέλων είναι για'μένα, κάτι που κατάλαβα από τα πολύ πρώτα μου βήματα σ'αυτό το χώρο. Έχω ως φιλοσοφία στη ζωή μου να μην απορρίπτω τίποτα, αν δεν το δω ή δεν το δοκιμάσω πρώτα, μ'αρέσει να βγάζω τα δικά μου συμπεράσματα. Έτσι λοιπόν έγινε και με τα πινέλα. Δοκίμαζα το ίδιο μακιγιάζ με διαφορετικά πινέλα κάθε φορά. Και εκεί εντόπισα τη σημασία της σωστής τρίχας. Και κάπως έτσι μπήκαν στη ζωή μου τα πινέλα της MAC. Μια συλλογή που τη συγκέντρωσα σιγά σιγά και που ήμουν πολύ χαρούμενη κάθε φορά που πρόσθετα ένα καινούργιο στη θήκη μου.
Στο άκουσμα της τιμής τους, οι περισσότερες αντιδρούν γιατί δεν διανοούνται ότι μπορεί να κοστίζουν τόσο. Θα σας πω αυτό που λέω πάντα λοιπόν. Δεδομένου ότι η χρήση κάποιου επαγγελματία είναι πολύ εντονότερη σε σχέση με κάποιον που τα έχει μόνο για τον εαυτό του, θεωρώ ότι ναι, με τη σωστή φροντίδα, μπορούν να κρατήσουν για μια ζωή.
Στις πρώτες χρήσεις είναι λογικό να τα βλέπετε να μαδάνε. Μη δώσετε σημασία, μετά τα πρώτα δύο πλυσίματα θα είναι μια χαρά. Να τα πλένετε συχνά και να τα αφήνετε να στεγνώσουν σε οριζόντια θέση και με τη περιοχή της τρίχας στον αέρα ώστε να μπορούν να στεγνώσουν ολοκληρωτικά και χωρίς να χαλάσει η φόρμα τους.
Πως καταλαβαίνουμε όμως αν τα πινέλα μας έχουν αρχίσει να θέλουν πέταμα; Απλό. Τα καλά πινέλα που είναι κατά βάση από φυσική τρίχα θα αρχίσουν να σας τσιμπάνε. Θα τα νιώθετε πιο τραχιά στο τελείωμά τους, και ουσιαστικά θα χάσουν αυτή την απαλότητα που είχαν όταν τα νιώθατε στο πρόσωπό σας στην αρχή.
Φυσικά δεν είναι μόνο τα πινέλα της MAC αξιόλογα. Υπάρχουν και άλλες πολλές εταιρείες όπως η KRYOLAN, η ΒΟΒΒΙ BROWN και η Wayne Goss που είναι και τα δικά μου προσωπικά αγαπημένα και τα είχα παραγγείλει από την Αμερική.
 

Copyright © by Evi's Beauty Lab. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design