BOskin από τη BOderm

Αυτή η κρέμα ήρθε στα χέρια μου πολύ πρόσφατα. Ανήκει στην οικογένεια των φαρμακευτικών προϊόντων και πιο συγκεκριμένα σ'αυτή των δερμοκαλλυντικών. Ένα προϊόν που περιέχει άσπρο τσάι και λεκιθίνη. Ο συνδυασμός τους σε καθημερινή χρήση έκανε την επιδερμίδα μου πραγματικά βελούδινη. Όπως έχω ξαναπεί το κάθε δέρμα έχει άλλες ανάγκες και γι'αυτό το λόγο δεν ταιριάζουν όλες οι κρέμες σε όλες μας. Η Boskin όπως μπορώ να πω πως είναι για'μένα. Λεπτόρρευστη, απορροφάται πολύ εύκολα, με απαλό άρωμα που μου προσφέρει την απόλυτη ενυδάτωση και φρεσκάδα μετά το καθημερινό μου ντους. Θα τη βρείτε στη συσκευασία των 200ml και στη τιμή των 9 ευρώ περίπου ή και λιγότερο άμα πετύχετε τις πολλές προσφορές που κυκλοφορούν στο ίντερνετ.

Copyright © by Evi's Beauty Lab. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design