Η πατάτα μπορεί...

Όταν ήμουν μικρή είχα πολλούς πονοκεφάλους, λόγω αυξομοίωσης της μυωπίας μου. Η μητέρα μου εξαιτίας του νεαρού της ηλικίας μου δεν μπορούσε να μου δίνει παυσίπονα. Έτσι μου έβαζε στους κροτάφους μου 2 φέτες από κομμένες πατάτες. Όταν μεγάλω...σα πια και στα πλαίσια μιας υγιεινής ζωής την οποία προσπαθώ να ακολουθώ, επανέφερα στη μνήμη μου αυτό "γιατροσόφι". Η πατάτα, χάρη στις χαλαρωτικές για τους ιστούς ιδιότητες του αμύλου, αλλά και στη σπασμολυτική δράση διαφόρων ατροπινικών ουσιών που περιέχει, μπορεί να σας βοηθήσει. Τοποθετήστε τις φέτες της πατάτας και κρατήστε τις εκεί με ένα μαντήλι δεμένο στο κεφάλι σας. Χαλαρώστε σε ένα δωμάτιο απαλαγγμένο από οσμές, ήχους αλλά και φως, και αλλάζετέ τις κάθε τόσο. Θα νιώσετε καλύτερα!

Copyright © by Evi's Beauty Lab. All rights reserved. Powered by Blogger. Designed by El Design